2014年10月21日 星期二

對付寒冬秘訣,我揀Belif

對付寒冬秘訣,我揀Belif
我覺得女生保養唔係著重品牌嘅選擇
而係根據季節、皮膚狀況,產品成分去選擇適合自己嘅護膚品
細個果陣唔識得選擇,只係依價錢行先,而冇清楚了解到護膚品成分對自己
皮膚嘅長遠影響

依家嘅我選擇追求天然成分嘅產品
選擇嘅野避免有香料、酒精添加物

而我今次推介俾大家嘅係英國天然草本品牌Napier姐妹品牌,BELIF
Napier係英國超過150年歷史,用嘅都係真材實料。
冇防腐劑、色素、人工香料、動物成份、礦物油
完全岩晒我嘅口味
DSCF1572
Belif出左一系列保濕天然成分嘅product,岩晒一D皮膚缺水嘅女仔。
最令人驚喜嘅係皮膚水潤而且一D都唔痴粒粒,質地容易推開,皮膚用完即時充滿水分,上妝都貼D。
用完4日之後,之前好困擾嘅乾紋淡左,皮膚水分多左。
大家有冇留意到佢個盒設計好似一頂紳士帽呀。哈哈
俾大家一個reference:

沒有留言:

張貼留言