2014年5月5日 星期一

激光脫毛 MediLASE學生優惠計劃登記【內附分享】

激光脫毛MediLASE學生優惠計劃登記【內附分享


有留意我Blog嘅人都知道,我係MediLASE 做激光脫毛
一直一直都想分享我嘅經驗俾大家,等大家唔洗四處搵資料,大家可以參考參考,希望大家可以揀到間岩自己嘅激光脫毛公司啦。
  

今日就分享一下在 MediLASE 脫唇毛記吧~



唇毛好影響觀感應快脫為
大部分女仔都好似我咁淨係care自己underarm、手毛、腳毛位置,但偏偏唔記得處理自己嘅唇毛位置。
好多時候發現,自己化妝果陣都發現上唇位置出現左陰影位,近睇真D,係一條條毛黎,化妝果陣kick住kick住。。 

激光脫毛 MediLASE 脫唇毛一定要揀岩公
我分享下我自己揀激光脫毛嘅心得啦,如果想直接睇效果圖,請碌落下面

1.~信譽良好,保證用正
廣告都有教啦,買野一定要買正貨LOGO。揀激光脫毛服務一定更加要小心D 啦。聽完朋友講,再經過我做一輪research之後,發現激光脫毛MediLASE全線都用同一隻牌子嘅機,好似係美國上市公司,仲係全行最top嘅脫毛儀器,有好多大型嘅醫院都係用緊哩間上市公司嘅機,所以我好放心。同埋MediLASE標明係用正貨原廠野~


2.~獨家Clinical Department全天候建
令我第2樣最放心嘅係,如果我地有D咩關於皮膚上,激光脫毛問題,都可以透過consultant 問MediLASE嘅註冊醫生架。話晒激光脫毛都係醫學上面嘅野黎,有風險,做完有人跟進下皮膚狀況問題,會放心好多。
  

激光脫毛MediLASE 脫唇毛分
講左咁多,係時候分享下我係無痛脫毛MediLASE嘅成果先:


我第一次上MediLASE 中心,脫唇毛係2013年12月,
做完第一次即時見到冇晒毛毛嘅效果,
但我知道要做4-6次先見到明顯效果,
所以我只係share第一次嘅感受。

可能近面部位置,我好緊張,每打一下有D嚇到嘅感覺。
不過治療師好細心,每打一下之前會提醒我。
我Feel到水槍噴到皮膚上,然後再出激光,過程唔痛,而且好快就做完,
省略左好多其他敷冰、風機的煩複動作。
過程少於2分鐘,可能更少,因為我只係感覺上計時,冇實際咁拎住電話計。

到第2次上MediLASE做唇毛時間係2月中,係情人節之前。
其實MediLASE建議我隔4個星期就要做一次,
不過果段時間好忙,所以miss左。
唇上毛髮生長慢左好多,我好滿意。


第3次3月尾情況,距離上一次MediLASE有一個月嘅事,注意我平時冇用拔/拑/SHAVE動作。
仲有幾條毛毛生返出黎,不過比以前幼細,少左好多。

其實每次係MediLASE做完之後第二日,都有staff打黎跟進我嘅問題,very nice!!


我下次再分享之後的效果吧!歡迎發問任何有關脫毛 MediLASE問題。
如果大家對激光脫毛有興趣,可以上哩個網址登記,為自己留一留個優惠先,再考慮脫唔脫都未遲啦


全日制大學生有福了,優惠名額有限架,快D登記:
https://goo.gl/dzM1QN

2 則留言:

  1. 我做完激光脫毛冇生粒粒喔
    不過做完生粒粒都好正常
    因為激光係好高嘅能量,打完之後會令到皮膚底層乾燥
    我身邊D朋友做完第一、二次冇生粒粒,第三次就有生粒粒
    我估係因為佢咁岩做果次皮膚乾




    回覆刪除
  2. 我自己揀左D透明質酸成分高嘅lotion
    你睇返上面D相係MediLASE做完激光脫毛之後影架
    係未你朋友做完脫毛後用左一D含酒精成份,同香料重嘅野?
    可以上網check check產品成分

    回覆刪除